czwartek, 19 października 2023

 Kampania Lancelota i Galahada trwa. Niestety widać już dziś, że najprawdopodobniej nie uda się zdobyć zakładanego celu. Cóż - "pierwsze koty za płoty", już wiem że popełniłem chyba wszystkie możliwe błędy, ale nie wiedziałbym o tym gdybym nie spróbował. Dowiedziałem się też na kogo mogę liczyć a komu nie - złapiemy się. Ta talia jakoś wyjątkowo nie ma szczęścia od samego początku, a może po prostu źle oszacowałem jej atrakcyjność. Może wydam ją w małym nakładzie poza KS. Zobaczymy. 




Joe Dassin był popularnym francuskim kompozytorem i piosenkarzem. Zmarł jeszcze nim na dobre zacząłem słuchać muzyki. Znany z wielu popularnych w Polsce przebojów min. 
"Champs Elysees" ( znanym u nas jak Ooo Sząselize ;)), L'ete Indien czy Et si tu n'existais pas.  
Mnie jednak urzekła piosenka o porannym pośpiechu, o człowieku który zamyślony, spiesznie próbował przejechać swoim autem przez zalany deszczem i zakorkowany Paryż. Prawie można sobie
wyobrazić to ruchliwe miasto w starych, dobrych czasach, kiedy jeszcze przypominało samo siebie...

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz